Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Η ΝΤΡΟΠΗ, ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ




*****************************************************


''Πατρίδα μου, να ξεραθεί ο λαιμός μου αν ποτέ σε ξεχάσω''.
Αυτός που δεν θα κοιτάξει ποτέ την αλήθεια στα μάτια ποτέ δεν θα γνωρίσει και το πρόσωπο της. (τη διδασκαλία του ιησού Χριστού που μας άφησε διαθήκη στο ορθόδοξο ελληνικό ευαγγέλιο)
Ο Έλληνας αν δεν αγαπήσει τον Συνέλληνα μέσα από τους θεσμούς της αγάπης που μας ενώνει στο ένα το εθνικό το πνεύμα...
ποτέ δεν θα γίνετε και Έλληνες όπως τη γενιά του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
την γενιά των Ελλήνων πατέρων μας που βλέποντας την κατάντια αυτής της χώρας των Ελλήνων...
που ως νόμους έχουνε τη παιδεία αρσενοκίτιδων ιερέων,
και ψηφίζουνε πολιτικούς που πουλάνε το χώμα της πατρίδας τους.
που ακόμα και τα παιδιά τους που γεννιούντε χρωστάει το κάθε ένα στα χρέη τις πατρίδας του από 30.οοο ευρώ
σε ένα έθνος Ελλήνων που στο πνεύμα του σήμερα αν αναφέρεις τη λέξη ''έθνος '''
θεωρείσαι τρομοκράτης.
σε ένα έθνος Ελλήνων του σήμερα που μισεί ο αδερφός τον αδερφό, διοτί ανήκει σε άλλη ιδεολογία ενός κόμματος και παράταξης.
σε μια εκκλησία που το ιερατίο κατάντησε να ζει μέσα στη χλιδή, στα πλούτη και την αρσενοκιτία.
σε ένα έθνος που έχει ως αλήτες την ιδεολογία του Κολοκοτρώνη, του Πατρό Κοσμά και του Μακρυγιάννη.
σε ένα έθνος που τα παιδιά της τα κατάντησε πρεζόνια στην Ομόνοια και από την άλλη τη μεριά δίνει bonus 200 εβρώ σε όποιο λαθρεό μωαμεθανό μπει στη χώρα μας...
ΕΓΩ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ο νομος της εκκλησίας της ελλάδος ώς χρισμένος επι 234 φορές απο 234 διαφορετικά σχίσματα και αιρέσεις , της ΜΙΑΣ εκκλησίας του Ιησού Χριστού...
Μα είμαι ο ηγούμενος των αράτων μοναχών του άθωνα ως πνευματικός χρισμένος από τους 24 πατέρες του νόμου τους έθνους των Ελλήνων της τάξης ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ
και εξ αίματος βυζαντινών αυτοκρατόρων γόνος
αφήνω τη βασιλεία των ουρανών ως κληρονομιά στους Έλληνες ανθρώπους
από σήμερα η περιουσία του έθνους των Ελλήνων προγόνων ανήκει στην εξουσία του Έληνα πολίτη και βασιλιά μου...
έλληνες πολίτες, ο ψευδοπροφήτης T.V. είναι ένα εργαλείο των γενίτσαρων βασιλεών σας. για να σας βιωρομποτίζουν τα μυαλά σας...
και χάθηκαν τα ιδανικά των ιερών και των ισίων του ελληνισμού.
για όσους γνωρίζουν αρχαία Ελλάδα, εσείς οι πολίτες είστε ο Ηρακλής που προσπαθείτε με το ξύλινο ρόπαλο για γνώση σας , να τους πολεμήσετε...
εγώ είμαι η φωτιά που καίει τα κεφάλια της λερναίας ύδρας των πολιτικών σας ,
που όσα κεφάλια είναι τόσες μάζες εσείς είστε από εικόνα και ομοίωση του Χριστού να είστε μισές νεκρές ψυχές κα εσείς νεκροί στο τάφο σας να ζείτε ως ημίθεοι, και να προσκυνάτε τα είδωλα σας .
Στο όνομα του πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος
εγώ ο Ιωάννης Στυλιανός κατά σάρκα, με το αίμα μου σας υπογράφω πως ότι έχω γράψει στα πόστ μου ,είναι η φωνή της Παναγίας του Θεού Μαριάμ ,
που στον δεξιό μου ώμο το σταυρό της κουβαλώ (τη σημερινή ελληνίδα)
και στο αίμα του Ιησού Χριστού του εσταυρωμένου προς την αγάπη και την ένωση των ανθρώπων με ειρήνη και ως εν το ουρανό και επί της γης.. που το σταυρό του στον αριστερό μου ώμο κουβαλώ
επίσης στο σταυρό που μου χάραξε στο δεξιό μου νύχι του δεξιού μου ποδιού ο Ιησούς Χριστός (η ταφόπλακα μου από τότε που έχω πεθάνει και πατάω στο θεμέλιο λίθο της εκκλησίας του),
σας ορκίζομαι Έλληνες πως ο σταυρός του νυχιού μου που εδώ και εννιά χρόνια κουβαλάω μαζί μου αρχίζει να χάνετε.
"η Ελλάδα των ουρανών στη γη αργοπεθαίνει"...
αρα ο καιρός ηρθε...
μελετήστε τα πόστ μου ημίθεοι...
και μετά να έχετε άποψη...για να με κρίνετε..
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΜΕ
Υ.Γ.
προς τους κατοίκους του δάσους εκεί που είμαι μόνο με email μπορείτε ανα βρείτε, θα έχω επικοινωνία.
διαβάστε το ευαγγέλιο...και όποιο φιλισοφικό βιβλίο θέλετε...
όποια πέτρα και να σηκώσετε,
τον βασιλιά της πενίας θα βρείτε...
και να θυμάστε ένα...
κοιτάξτε πάνω στο σταυρό τον εσταυρωμένο και θυμηθείτε τα λόγια μου...
καλά! αυτόν τον ςεκαλαμ κανείς δεν θα τον αγαπήσει το τι μας δίδαξε???
ΝΕΚΡΟΙ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΤΕ


===========






Αδέλφια Έλληνες της ελευθερίας της δημοκρατικής Ελλάδος...
Του γένους της τυφλής δικαιοσύνης του πολίτη..
Σας είπανε eδώ στην γη, πως η δικαιοσύνη είναι τυφλή;

Πάρε Έλληνα τον σταυρό σου που σου χρήσανε οι θεοί της γης, και ακολούθησε.


εκκλησία των κυριλέ αμφίων που ο λαός, λάτρης της ουράνιας εκκλησίας εδώ στην γη σε ακολουθεί…
Χρ(η)στέ του χρυσού και της υποκρισίας των γραμματέων…

Πάρε πίσω τον μανδύα που δένεις τα μάτια του ποιμνίου του λαού...
Εγώ ο βασιλιάς της πενίας, τον αφαίρεσα...
Καιρός να μετανοήσεις...
Έσεται ο ουρανός ...
Ουέ σου!



Ανοίξτε τα μάτια σας Έλληνες...

Αυτοί είναι οι ευεργέτες σας



Αυτοί που τιμάνε την πολιτεία και την εκκλησία των Ελλήνων. Λένε στα ιερά των δικών τους οσίων..
Ο μη εβραίος είναι ενσάρκωση των αιωνίων κολασμένων ψυχών, που στο παρελθόν πολέμησαν τους εβραίους... και γι' αυτό ο Θεός τους έστειλε για να υπηρετούν ως ζώα το γένος του εβραίου Θεού, σταυρωτή του Α και του Ω…
«Ρατσιστικό σύμβολο ο σταυρός».-Τι άλλο θα ακούσουμε

Εισαγγελέας στην Ξάνθη, αδελφός του πρώην υπουργού και βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Φλωρίδη, θεώρησε ότι ο σταυρός προκαλεί ρατσιστικά αισθήματα και επέπληξε δικαστή επειδή τον φορούσε. (κλικ εδώ)


Είστε ο νόμος του Έλληνα πολίτη ή
του θεού που λέει: ο σφάζων χριστιανό και πίνων το αίμα αυτού, θυσία ευάρεστη προς τον θεό. Και ο πίνων αυτό το αίμα, μύρο εστί;
Και πως ο πλούτος της Ελλάδος ανήκει σε εμάς, και οι Έλληνες χριστιανοί είναι τα γκόημ(ζώα) μας σκλάβοι?





Οι τέκτονες της Ελλάδος, μαζί με όλες τις στοές του κόσμου, ομολόγησαν την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ πως ανήκει στους ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΟΥΣ..
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΣΙΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

(μια φωτό, χίλιες λέξεις).




Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΙΠΑΝ: ΚΑΛΑ, ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΑ ΘΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ;

ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΑΥΤΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 60.000 ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ…ΓΙΑΤΙ.. ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΒΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ





Καλά, Έλληνες είστε σεκαλαμ
Και τολμάμε να δείχνουμε και την αλήθεια;
Αυτούς τους Έλληνες του σήμερα είδε ο μέγας Αλέξανδρος και πέθανε από την ντροπή του.

Καλά ρε Παπανδρέου τσίπα δεν έχεις επάνω σου…

Αυτές οι εκλογές είναι η ένδειξη, πως οδηγάς το έθνος του μέλλοντος στο γόνατο των Πακιστανών προς σφαγή.

Ζήτω ο Αλλάχ !

Ουέ στο αίμα των Ελλήνων πατέρων μας, οι μωαμεθανοί με τους γενίτσαρους Έλληνες, χωρίς βόλι πήραν την Ελλάς.





ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

============

=======

==

ΟΥΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΝ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ..

ΟΥΑΙ ΣΕ ΤΕΤOΙΑ ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΕΤOΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΡIΖΑ ΘΑ ΞΕΡIΖΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΟΥ ΠΟΝHΡΟΥ.

ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!

Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΓΓΥΣ!


Νέο και παλιό, σταυρώνουν τον λαό, εβραίοι απατεώνες. Ξεφτίλισαν τα ιερά και τα όσια της θείας χάρης των ελλήνων πατέρων μας.

εάλω απο γενήτσαρους τσάρους της χλιδής

βλέπε εδώ:

Η κατάντια της βασιλείας των ουρανών στην εκκλησία της γης











15 σχόλια:

bagie είπε...

Σκλάβοι είμαστε,άλλοι τα αφεντικά και εμεις οι δούλοι τους.Χτυπάνε παλαμάκια,παίζουν με τον ανθρώπινο πόνο και έμεις σκύβουμε το κεφάλι.
Ο Χριστός ανέστησε την Εύα και τον Αδάμ ώρα και εμείς να αναστήσουμε
την Ελλάδα..αν θέλουμε να λεγόμαστε ΕΛΗΝΕΣ..

Ανώνυμος είπε...

oi ellines einai o xristos...

artemis είπε...

Στον ουρανο,μονο τα αστρα της αληθειας εχουν την λαμψης τους για αιωνες
στην γη,η αληθεια της σοφιας,ειναι πως ως ο Χριστος ειμαστε οντα,με την ψυχη χαρισμενη στην αληθεια των ουρανων.
Ο Χριστος ειναι η αληθεια των αχρονων αιωνων,και εμεις η αποδειξη της αναστασεως.

Χριστος Ανεστη στη γη....
οπως και στα βασιλεια των ουρανων.χωρις υποκρισιες.

dimitra είπε...

Πατέρα - Βασιλιά μου
ως πότε θα αγωνίζεσαι να ανοίξεις τα μάτια των τυφλών να δούνε πόσο μακριά απο την αλήθεια ζούνε...
ως πότε θα πονάς για το δίκαιο που μας έχουν κλέψει οι (Άρχοντες -Κυβερνήτες) του τόπου μας...
ως πότε θα δέχεσαι τα πυρά της κακίας της αλαζονείας και της ειρωνείας...
ως πότε ???
Πατέρα-Βασιλιά μου
ταπεινά σου ζητάω συγνώμη για όλους εμάς που σε πονάμε,΄δέξου την και με την ζεστή μου αγάπη εύχομαι να συντροφεύω το έργο σου να το ολοκληρώσεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπαμπά, τι είναι η πολιτική;
Ένα δωδεκάχρονο παιδάκι βλέποντας τις ειδήσεις ρωτάει τον μπαμπά του:
- Μπαμπά, τι είναι η πολιτική;
Ο πατέρας, που είναι φανερά ικανοποιημένος που ο γιος του δείχνει σημάδια ωρίμανσης , του απαντάει με ένα παράδειγμα:
- Κοίταξε παιδί μου... Μια χώρα είναι σαν μια οικογένεια. Πάρε για παράδειγμα τη δική μας.



Η μαμά, είναι σαν την κυβέρνηση, κανονίζει τα πάντα μέσα στο σπίτι.



Εγώ, ο πατέρας, είμαι σαν το μεγάλο κεφάλαιο , στηρίζω την οικονομία του σπιτιού.



Η υπηρέτρια, είναι σαν την εργατική τάξη, κάνει όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.



Εσύ, είσαι η κοινή γνώμη που παρατηρεί τα όσα συμβαίνουν γύρω της.



Τέλος, το μωρό που έχουμε σπίτι συμβολίζει το μέλλoν της χώρας .



Σκέψου τα όλα αυτά το βράδυ, και αύριο θα συζητήσουμε για τα συμπεράσματα που έβγαλες, εντάξει;
- Εντάξει μπαμπά, απαντάει ο μικρός, και σκεφτικός πηγαίνει στο κρεβάτι του.


Στη διάρκεια της νύχτας και ενώ σκεφτόταν τα σοφά λόγια του πατέρα , ακούει
κλάματα από την κούνια του μωρού. Σηκώνεται πάνω, πλησιάζει την κούνια και
βλέπει ότι το μωρό έχει λερωθεί..

Πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα να το πει στην μητέρα του, ανοίγει την πόρτα και βλέπει μόνο τη μητέρα του στο κρεβάτι να κοιμάται . Ο πατέρας άφαντος! Τον πιάνει πανικός!

Από την μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου υπηρεσίας, ακούει ύποπτους
θορύβους.. .πλησιάζει, κοιτάει και βλέπει τον πατέρα του με την υπηρέτρια στα
τέσσερα! Κάγκελο ο πιτσιρίκος!!!


- "Τι να κάνω;", σκέφτεται, "να ξυπνήσω την μαμά; θα δει τον μπαμπά με την
υπηρέτρια, να διακόψω τον μπαμπά; ντρέπομαι, και ποιος θα αλλάξει το
μωρό;;;, εγώ δεν ξέρω να το κάνω..."

Αποφασίζει, λοιπόν να κάνει την πάπια και πάει για ύπνο. Το επόμενο
μεσημέρι, μετά το φαγητό, λέει ο πατέρας στον γιο:
- Λοιπόν; Σκέφτηκες αυτά που σου είπα εχθές;
- Ναι πατέρα , τα σκέφτηκα.


- Και τι συμπέρασμα έβγαλες;


- Όταν η κυβέρνηση κοιμάται,



το μεγάλο κεφάλαιο πηδάει την εργατική τάξη ,






η κοινή γνώμη αδιαφορεί,

dioni είπε...

Ο Βασιλιάς εν τω ουρανώ επί της γης

Κάποτε γνώρισα έναν βασιλιά. Όχι έναν απ’ αυτούς που φοράνε χρυσές κορώνες και βαρύτιμα πέπλα, ούτε έναν βασιλιά με σκήπτρο χρυσό και θρόνο σκαλιστό.

Ο δικός μου βασιλιάς είναι γυμνός. Θρόνος του η πέτρα και σκήπτρο του η ρομφαία. Γιατί ο βασιλιάς μου δεν κάθεται στο θρόνο και κοιτά. Βγαίνει έξω, αγωνίζεται και αγωνιά για το λαό του. θέλει την Ελλάδα ελεύθερη, τον λαό του εν ειρήνη, και τους μαχητές του ενωμένους στο πνεύμα το ένα.

Ο βασιλιάς μας φέρει τα βάρη όλων μας. Ανέχεται τις έγνοιές μας. Μας μαθαίνει να αγαπάμε και να δίνουμε αγάπη γιατί ο βασιλιάς μας είναι η αγάπη.

Ο βασιλιάς μου είναι δάσκαλος. Ήρθε να μου πει πως ο πατέρας μου μ’ αγαπάει και δεν μ’ έχει εγκαταλείψει. Ήρθε να μου διδάξει πως ν’ αγαπάω τον πατέρα μου και τον θεό που βρίσκεται μέσα μου.

Ο δάσκαλός μου δεν είναι ανίκανος. Μ’ έκανε να καταλάβω ποια είμαι. Μ’ έμαθε ν’ αγαπάω. Με μαθαίνει ν’ ακολουθώ το φως, ακόμη κι αν κάποιες φορές γυρίζω να κοιτάξω πίσω και βλέπω τους ίσκιους. Ο δάσκαλός μου γέμισε με γαλήνη την ψυχή μου. Μου έδειξε πώς να περπατάω στα κύματα και να μην ταράζω τα νερά μου. Για κοίτα: ο δάσκαλός μου ένωσε όλα τα παιδιά του. Τα έκανε να νιώθουν σαν αδέρφια γιατί είναι αδερφές ψυχές.

Πατέρα βασιλιά μου,

Τώρα που έχεις πάρει το σπαθί (που δεν άφησες ποτέ), τώρα που ολοένα και περισσότεροι μαθαίνουν τον αγώνα σου και χρίζονται σύμμαχοί σου ήρθε η ώρα ν’ αποσυρθείς;

Ο λαός σου – αυτός που σε καταπιέζει και ζητάει συνέχεια τη βοήθειά σου, αυτός που σου ρίχνει ευθύνες – έχει την ανάγκη σου περισσότερο από ποτέ. Τώρα που οι στρατιές σου ετοιμάζονται ζητάς να ξεκουραστείς;

Το ξέρω βασιλιά μου πως κουράστηκες, το ξέρω πως μάζεψες πολλά κι ας μην μπορώ να σε νιώσω (να ‘ξερες πόσο στεναχωριέμαι που δεν μπορώ) όμως εσύ είσαι ο ηγέτης. Και αποστολή σου σ’ αυτόν τον κόσμο να αφυπνίζεις.

Αν πάλι ο πατέρας μου θεός κρίνει ότι πρέπει να βρεις αλλού τον λαό σου, να βρεις άλλες ψυχές - συμμάχους πολεμιστές, τότε ας είναι ευλογημένη η απόφασή σου. Εξάλλου εσύ είσαι ο βασιλιάς κι εγώ η βασίλισσά σου που αφήνεις μόνη σ’ ένα βασίλειο ορφανό.

Σ’ αγαπώ. Σ’ αγαπώ έτσι κι αλλιώς παντοτινά. Συγχώρα με όμως που αγαπώ και το πρόσωπό σου. Είσαι ο βασιλιάς μου και σ’ ακολουθώ.

dimitra είπε...

σε ευχαριστώ dioni μου έλοιωσες το αίμα της ψυχής μου και ζωγράφισες τον πόνο της...
Όμως καλή μου ο Πάτέρας μας και Βασιλιάς μας αγωνίζεται για όλους μας και όχι για τον έναν!

Ο αγώνας του είναι για μας, τα παιδιά του και εμείς οι ακτίνες του ήλιου που ως λευκά περιστέρια φτερουγίζουν ζωντανά μέσα στην νεκρή καρδιά του..

......................

Βασιλιά μου, μου έμαθες τόσα πολλά..
τα λόγια σου χρυσάφη στην καρδιά μου, ως Αλχημιστής εσύ φανερώθηκες στο μαύρο δάσος που κατοικούσα και πήρες την σκουριασμένη μου καρδιά και επέτρεψες τα λόγια του Ιησού Χριστού,

ως νερό ζωής μέσα στο κορμί μου να κυλάει...
ως Ορθόδοξη Χριστιανή να φορέσω καθαρό μέταλλο πια, το λευκό φόρεμα που μας χαρίζει η Θεία Χάρις του σώματος και του αίματος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.

χάρη σε εσένα Δασκαλέ μου, Πατέρα μου και Βασιλιά μου, ένιωσα την πατρική αγάπη που με εγκατέλειψε απο μικρή.
χάρη σε εσένα Πατέρα μου και Δάσκαλέ μου όταν ακούω καμπάνα,
δακρύζω απο ευτυχία γιατί θυμάμαι τα λόγια σου τα αληθινά που μέσα στην καρδιά μου ζωντανά πια φτερουγίζουν...

θέλω να χτυπήσω και εγώ καμπάνες, να ηχήσουν προς τον Θεό και να πω προς τον Πατέρα.. Θεέ μου τον γιο σου πόσο πολύ τον αγαπώ!!!

Διδάσκαλέ μου χάρη στην δική σου αγάπη γνώρισα τον Ιησού μας τον Χριστό, που τυφλοί εμείς οι ανθρώποι κρατάμε ακόμα πάνω στον σταυρό.

μα όπως κατέβασες κι εμένα απο Αυτόν τον(σταυρό)
ιδού εγώ η κόρη σου Βασιλιά μου αυτή τη φορά εγώ σου πλένω τα πόδια και σε προσκυνώ...

σε έχουμε ανάγκη Δάσκαλε, μην φύγεις, ιδού εγώ η αιγυπτία σου, η Μαρία, η Δήμητρα, η πόρνη, που μετά το νόησε το τι εστί μάρ ιαμ (άστρο της αυγής)

Βασιλιά μου εσύ το αστέρι της Βηθλεεμ, που μέσα στην λίμνη του βυθού της κόλασης και της κατάρας, με ευαγγέλισες, το μύρο του κρίνου της πανάγιας αγάπης και μέσα στα σπλάχνα μου σε νιώθω, ζωντανός εσύ, να κυλάς αμόλυντος, ανέραστος και αέναος εραστής της αγάπης μου, όπως ο ήλιος την γη μου, όπως η γη μας την ζωή που μας τρέφει εμάς, το χώμα της, με το άγιο χώμα της ζωής της, που μέσα στα φυτά και στις άγιες τροφές, ο Θεός φρόντισε και έπλασε το κορμί μας.

που φιλοξενεί την εικόνα και την ομοίωση τον Πατέρα μας Βασιλιά μας Ιησού Χριστό τον ανεστημένο...

Βασιλιά μου, ή όλοι ή κανείς...
κρατάω στα χέρια μου το σπαθί της αλήθειας και ως ελληνίδα κατά χάρην γεννημένη ζω,
στο πλάι σου πάντα είμαι προχώρα Βασιλιά μου ....
ο Θεός μας Ζει!!!

κάτοικοι, άνθρωπε, το μαγεμένο μας δάσος, εσείς το ένα το δέντρο της ζωής,
ως άγγελος του ουρανού εδώ στη γη, ελληνίδα ψυχή, φωνή μιας Δήμητρας άγνωστής σας...

ΑΓΑΠΗ ΑΝΘΡΩΠΕ ΘΕΕ, ΑΦΥΠΝΙΣΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΛΟ ΕΝΑΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΞΥΠΟΛΗΤΟ ΚΑΙ ΦΤΩΧΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ. ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΥΜΝΟ ΑΣΚΗΤΗ.....

Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΜΙΑ ΠΟΙΜΝΗ Ο ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο Α ΚΑΙ Ω.....


ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΙΝΕ!!!

προτιμώ εσένα Βασιλιά μας και καραγκιόζη, παρά την επίσημη εκκλησία που με βάπτισε σταυρωμένη, θυληκιά υπόσταση του Θεού, βασίλισσα με φερετζέ και γνώση το αγκάθινο στεφάνι.......

agrampeli trikala είπε...

μέχρι τώρα, με διδάξανε πως είμαι ένας απο μόνος μου Θεός, και για όπλο της αλήθειας μου είχα μία κάλαμο στο χέρι.
αγαπημένε μου Βασιλιά.

Κεραυνέ της καρδιάς μου.
χρόνια τώρα έτρωγα την περιουσία μου για αγαθοεργίες των ρασσοφόρων.
Μα αγάπη και Θεό δεν γνώρισα.

έχω ένα αφτιστικό παιδί,
το όνομα της εσύ το ξέρεις.

έχω ένα γιο, Έλληνα.... γεννημένο.
μα η μάνα Ελλάδα μας το αποτάχθηκε.

έχω πέντε παιδιά,
και ένα Θεό στον άγγελο μου την κόρη μου.

τώρα έχω και εσένα Βασιλιά μου.
που μας χάρισες εμένα και την κόρη μου, αληθινές νεραίδες και νυχτολούλουδα, να μας συντροφεύουν στην μοναξιά μας.

Πατέρα Θεέ του ουρανού,
σε ευχαριστώ που μας αγαπάς και μας έστειλες τον Ιωάννη.

πίσω απο τα ράσσα έτρεχα ακριβοπληρώνοντας την συνείδιση μου σε αυτά...

μα εσύ ξυπόλητε ασκητή μου,
έγινες πατέρας των παιδιών μου...

των παιδιών μου που με αγαπήσανε σαν μάνα....

μετά απο την γνωριμία τους με το λόγο του Θεού..

σε ευχαριστώ αδελφέ μου, εγώ και η κόρη μου, η εσταυρωμένη κόρη της κάθε μάνας των αφτιστικών παιδιών.

εύχομαι και οι πατέρες της εκκλησίας που μας διδάσκεις να σε ομοιάσουν.

διότι πολλές οι μάνες, πολλά τα παιδιά, που έχουν ανάγκη απο του Θεού μας την βασιλεία.

Βασιλιά μου γυμνέ Ιωάννη,
ελθέτω η Βασιλεία του αναστημένου Ιησού Χριστού μας εδώ στη γη.

amazona fotini είπε...

δε θα κλαψομυριάσω για να σε πείσω να μείνεις εδώ
πρέπει να είσαι ελεύθερος και όχι στα πρέπει και τα μη τα δικά μου
η δύναμη της ψυχής σου και η ανδρεία της δεν σταματά πουθενά
όπου σταθείς και όπου βρεθείς θα πολεμήσεις
θα ομολογήσεις την αλήθεια και το λόγο του Κυρίου μας


γενηθήτω το θέλημα σου
σε ευχαριστώ που υπάρχεις

η Ελλάδα σε έχει ανάγκη

anasa είπε...

Οι σημερινές αλώσεις είναι μικρές και καθημερινές αλλά ύπουλες και εξίσου επικίνδυνες.
Η υπονόμευση της γλώσσας μας, η άγνοια της ιστορίας μας, η ξενομανία, όλα αυτά και πολλά άλλα αποτελούν μικρές αλώσεις που απαιτούν γνώση, αντίσταση και μαχητικότητα.
Δεν αρνούμαστε την επικοινωνία και την συνεργασία με άλλους λαούς και πολιτισμούς. Ο Ελληνισμός ποτέ δε κλείστηκε στο καβούκι του.
Πρέπει όμως να αγωνιστούμε για την καταπάτηση στα εδάφη μας, στα πελάγη μας, στην ταυτότητα μας.
να αγωνισθούμε με όπλα πρωτίστως πνευματικά και ηθικά, να διδαχτούμε από την Παράδοση και το βίωμα της εκκλησίας μας. Η Άλωση και οι μετέπειτα εξελίξεις μας διδάσκουν ότι τελικά επιβιώσαμε μέχρι σήμερα χάρις στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας.
μετά την κάθε Σταύρωση του Γένους ακολουθεί η Ανάσταση. Αρκεί να το πιστέψουμε!

Εκεί τ' ανθρώπς εσέρεψαν
και εδεκαν α'τ'ς φωτία.
Αχ! κατάρα, βαχ! κατάρα,
πολλοί άνθρωπ' τον πόλεμον
είδαν και εχπαράγαν

ας μη ζήσουμε άλλους θρήνους και πολέμους

βασιλιά είσαι δύναμη εξ ουρανού

aris53m είπε...

πολύ καλό site μπράβο.

Dioni είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dioni είπε...

προς: Dimitra
"σε ευχαριστώ dioni μου έλοιωσες το αίμα της ψυχής μου και ζωγράφισες τον πόνο της...
Όμως καλή μου ο Πάτέρας μας και Βασιλιάς μας αγωνίζεται για όλους μας και όχι για τον έναν!

Ο αγώνας του είναι για μας, τα παιδιά του και εμείς οι ακτίνες του ήλιου που ως λευκά περιστέρια φτερουγίζουν ζωντανά μέσα στην νεκρή καρδιά του.."
*********

Αγαπημένη μου Δήμητρα,

Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου μα παρεξήγησες τα λόγια μου. Μάλλον η αγάπη μου για τον βασιλιά μας και η αγωνία μου μην αφήσει το έργο του και φύγει από κοντά μας παρερμηνεύτηκε ως «μονοπώλιο». Γι’ αυτά που μαθαίνω από τον δάσκαλό μου και γι’ αυτά που νιώθω για το βασιλιά μου μπορώ να μιλήσω μόνο σε πρώτο πρόσωπο – όπως κι εσύ - ακόμη κι αν ξέρω ότι αυτά εκπροσωπούν όλον τον κόσμο. Εξάλλου, εγώ είμαι αυτή - ως ένα απ' τα παιδιά του - που αναφέρθηκα στα βάρη όλων των παιδιών που κουβαλάει και στην αδελφοσύνη αυτών στο πνεύμα το ένα.

Αδελφή μου Δήμητρα,

Σε φιλώ και σ’ ευχαριστώ που μου ανοίγεις τα μάτια της καρδιάς μου. Σ’ ευχαριστώ που μου θυμίζεις ότι δεν έχω εγώ. Εξάλλου ο βασιλιάς μας προσέφερε σε όλους την κορώνα του.

artemis είπε...

Κοψη απο το σπαθι της αληθειας να παρουν στα χερια τους οι καρποι του Χριστου
και την αληθινη ανασταση να φερουν στη γη.
Ενα χαμογελο και την αγαπη της καρδιας μου.
Εκει,εκει που ο ηλιος της αγαπης ανατελη.

ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ είπε...

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ...
ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ..

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΑΣ.... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΦΥΓΕΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ...ΑΙΩΝΙΑ....

ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ...

ΚΑΙ ΙΔΟΥ...

ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΥ...