Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΕΚ ΠΕΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΙΩΑΝΝΟΥ..




Προσευχή προς τον πατέρα Θεό των αόρατων νεκρών ψυχών, των πατέρων ''Ελλήνων" ιερομονάχων του Άθωνα''.



Μάνα γη πατρίδα μου, ψυχή και στέμμα μου, πανάγια Δέσποινα, ανύμφευτη με τον Έλληνα γιό σου. Μάνα Κυριακή της αγάπης του ήλιου των Ελλήνων…


Κυριακή, μάνα του θεού δημιουργού μας, που στο σήμερα στα χέρια της καρδιάς του, καίνε τα καρφιά, η δυστυχία, και ο πόνος της υποκρισίας των ανθρώπων. Είναι η θλίψη μου, και ο ουρανός που μιλώ, οι ψυχές σου μάνα μου, που είναι πάνω στον σταυρό.


Μάνα μου, μάνα, στον δρόμο της αγάπης των παιδιών σου σπέρνουν πίκρα και αψιθιά, Μάνα μου τα νιάτα τα παιδιά σου, σπέρνουνε τα "σπαθιά" που αποκεφαλίζουν την αγάπη, και την κρατάνε στον άδη, στον πόνο και στη δυστυχία. Ουρανέ της ψυχής, φέρε το νερό, να ποτίσω με τον λόγο την αλήθεια σου στην έρημο της Ελληνίδας ψυχής, τη ζωή της αγάπης, ως λουλούδι του ερχομού της άνοιξης, μέσα στο κορμί το σταυρωμένο …Πάσχα Ανάστασης να φέρεις.


Και εσύ ουρανέ, έλα μέσα στο βράδυ της ψυχής των ανθρώπων ...και διώξε τα σύννεφα της άγνοιας, και φέρε τον ήλιο να δούνε τον σταυρό τους, τα παιδιά "ουράνιοί" σου γιοί, μέσα στο χώμα που ζουν και τον σταυρό του θανάτου τους, τυφλούς, δυστυχισμένους, σπέρνουν ο ουρανός προς τον ουρανό.


Ψυχή στην ψυχή, τον θάνατο της αγάπης τους. Ουρανέ μου, στείλε μου νερό να ποτίσω την έρημο, να φυτρώσει λουλούδι δροσερό…


Θεέ μου, σε παρακαλούμε να μας βοηθησεις.. Όλους εμάς. όλους τους Έλληνες Χριστιανούς Ορθοδόξους...

Σε ευχαριστούμε που έστειλες στην δικιά μας γενιά τον Βασιλιά σου τον ακριβό Θεέ των πατέρων μας....

Σε ευχαριστούμε διότι στις δικές μας μέρες ευλόγησες να ελευθερωθεί η πατρίδα μας....

Δόξα στο Άγιο και μεγαλοπρεπές όνομά Σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: