Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΝΩ ΤΙ ΑΞΙΖΩ!!!!




ΔΗΛΩΝΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ


ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΘ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ ΟΜΟΙΩΣΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ!


ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ!

ΔΗΛΩΝΩ ΤΙ ΘΕΛΩ


ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΡΟΦΗ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ,ΟΣΟ ΘΕΛΩ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΑΜΕΣΗ ΦΡΑΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ!
ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ!


ΔΗΛΩΝΩ ΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ


ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΛΕΒΟΥΝ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΞΕΝΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΑΔΙΚΟ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΤΙ ΖΗΤΑΩ


ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ!

ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ!

ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!

ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΘΕΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΩΝ!

ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!! Ή ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΕ!

ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ αΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ !!!!!!

Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 19):


Ο καθένας έχει το δικαίωμα στην ελευθερία της γνώμης και της έκφρασης, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος του καθενός να διατηρεί ανενόχλητος τις απόψεις του καθώς επίσης του δικαιώματος να αναζητά και να μεταδίδει πληροφορίες και ιδέες με οποιοδήποτε μέσο σε όλο το κόσμο.


Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 10):

Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα ελευθερίας της έκφρασης. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία διατήρησης της άποψης του καθώς επίσης και του δικαιώματος να αναζητά και να μεταδίδει πληροφορίες και ιδέες χωρίς τη παρέμβαση οποιασδήποτε κρατικής αρχής σε όλο το κόσμο.


Διεθνές Σύμφωνο Ατομικών και Πολιτικών Δικαιωμάτων (άρθρο 19 παρ. 1, 2):

Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να έχει την άποψη του χωρίς καμία παρέμβαση. Ο κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει το δικαίωμα ελευθερίας της έκφρασης. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει και το δικαίωμα του καθενός να αναζητά, να λαμβάνει και να μεταδίδει οποιεσδήποτε πληροφορίες και ιδέες ανεξαρτήτως συνόρων, είτε προφορικά, είτε γραπτά ή εκτυπωμένα, σε μορφή τέχνης, ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο της επιλογής του.

ΣΧΟΛΙΟ:

“…ένα πράμα μόνον με παρακίνησε κʼ εμένα να γράψω, ότι τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί και αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι, όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσωμεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμεν κιʼ όλοι μαζί και να μην λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ», ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγη ο καθείς «εγώ»;Όταν αγωνιστή μόνος του και φκειάση, ή χαλάση, να λέγη εγώ, όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκειάνουν, τότε να λένε «εμείς». Είμαστε εις το «εμείς» κιʼ όχι εις το «εγώ». Και εις το εξής να μάθωμεν γνώση, αν θέλωμεν να φτειάσωμεν χωριόν, να ζήσωμεν όλοι μαζί.

“ Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ʽνεργήσω κιʼ ό,τι θέλουν ας μου κάμουν”.



Δεν υπάρχουν σχόλια: